Another offseason get, Aqib Talib, Tipped a pass which were intercepted by Rahim Moore Ha Ha Clinton-Dix Jersey, Giving the Broncos wonderful field position. Thomas capped up from the drive with a short TD catch.The Colts were without starting center Khaled Holmes and backup tackle Joe Reitz, Both with ankle damage damon harrison jersey. Andrew Luck was under constant demand and sacked twice.Manning is arising off a season in which he set records for most TD passes (55), lawns passing (5,477) and in addition passing first downs (289). But amount of he no doubt remembers the most is 43 8 the score of the Super Bowl loss to Seattle vikings custom jersey.In cafe world, Manning didn't apparently miss receiver Wes Welker, Who is banned from the Broncos' facilities for a month for violating the NFL's motion enhancing drug policy benardrick mckinney jersey.Fellow golfer Bubba Watson also was at the game play. He even ran out to see the tee after a kickoff Micah Hyde Jersey. in an effort to comment here Ryan Shazier Jersey, You confirm your email address and acknowledge you have read and agreed to our terms.

Lader smartphone veroorzaakt woningbrand

Lader smartphone veroorzaakt woningbrand

14 leden van Romafamilie dakloos na uitslaande woningbrand in Temse

In de Azalealaan in Temse is dinsdagavond een woning grotendeels uitgebrand. Het was een passant op straat die omstreeks 19u de hulpdiensten alarmeerde nadat hij een grote rookpluim opmerkte die opsteeg vanaf de achterkant van de woning. De opgeroepen brandweer was snel ter plaatse. Bij hun aankomst was de brand uitslaand aan de achterzijde van de woning en had het vuur zich al een weg gebaand naar meerdere kamers op de eerste verdieping, de zolderruimte en het dak. In de woning waren enkele leden van een in totaal 14 leden tellende Romafamilie aanwezig. Zij hadden nog niet in de gaten dat er brand ontstaan was maar konden nadat ze gewaarschuwd werden in allerijl de woning ongedeerd verlaten. Ze werden op straat opgevangen door buren, vrienden en familie.

Een buurman ondernam een bluspoging met een tuinsland, met beperkt succes. De brandweer kreeg de brand snel onder controle, maar had nog heel wat nabluswerk.

Een groot deel van de dakpannen moest verwijderd worden om de laatste smeulende brandhaarden onder het dak af te kunnen blussen. Vervolgens werd het dak weer dichtgemaakt met een zeil. De oorzaak van de brand is accidenteel. Naar alle waarschijnlijkheid ontstond het vuur in één van de slaapkamers aan een oplader van een GSM die nog in het stopcontact zat. De 14 personen van de Romafamilie konden bij familie terecht. Een deel van de familie was op het ogenblik van de brand op vakantie.

TIP

Even je tablet opladen. Voor je het weet ligt het apparaat een weekend aan de lader zonder er naar om te kijken. Met een smartphone loop je dat risico niet zo gauw, die gebruik je sowieso dagelijks. Voor beiden is er een praktische timer-tussenstekker. Deze voorkomt dat je apparaat onnodig aan het stroom blijft hangen. Na (bijvoorbeeld) 8 uur wordt de stroomtoevoer namelijk afgebroken. Dan is de meeste apparatuur wel opgeladen. En je voorkomt een oververhitte lader, die weer brand kan veroorzaken. Nog een ideetje: laad je tablet/smartphone niet in je bed op, of op je bank. Een tafel of iets dergelijks volstaat. Dan kan de warmte bij het laden ontsnappen.
Je hebt tegenwoordig ook batterijenladers die ervoor zorgen dat je batterij niet langer wordt geladen dan noodzakelijk.

Wat als de buren het niet gezien hadden? Plaats rookmelders!

Bestel ze nu: http://www.kinderbrandwondenfonds.be/winkel/

bron: (http://www.112antwerpen.be/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=11242&cntnt01returnid=16)